Trainingsvesten worden in het begin van het seizoen voor alle nieuwe wedstrijdgymnasten samen besteld, om de bedrukkingskosten te beperken.

Wil jij ook een trainingsvest van jouw club, bestel dan voor 20 oktober. Kostprijs is 65 euro.
Niet zeker van de maat, spreek dan eens af met iemand uit de recrea acro of wedstrijd acro groep die al een trainingsvest heeft.

Je kan ook later bijbestellen.
Omdat de kosten voor enkele bedrukking hoger liggen, is de prijs dan duurder en bedraagt 75 euro.

Wil je ook een trainingsbroek (zwart + logo Pegasus). Dat kan.

In tegenstelling tot de vesten is een trainingsbroek niet verplicht op wedstrijden.
De richtprijs hiervoor is 50 euro.

Groepsaankoop tot 20 oktober

Trainingsvest Pegasus

€ 75,00 € 65,00
Groepsaankoop tot 20 oktober

Trainingsvest Pegasus

€ 75,00 € 65,00

Rode club training van het merk Jako, voorzien van ons logo.
Zijzakken met rits, rood-wijnrood. Met kap

Trainings hebben we niet op voorraad en worden door ons pas besteld en bedrukt na betaling. Hierdoor kunnen wachttijden oplopen tot 8 weken.

Bonded-Polyester-Fleece, 100% Polyester (recycled)

Zwarte traingsbroek voorzien van het Pegasus logo.

Net als de trainingsvesten, bestellen wijzelf de broeken pas nadat ze door jullie besteld en betaald zijn.